Od września w Banku BNP Paribas dostępna jest Karta Pupil, przygotowana we współpracy z partnerami oferującymi usługi i produkty dla zwierząt. Nową kartę promuje kampania marketingowa pod hasłem "To musi być miłość", której koncept kreatywny przygotowała agencja Publicis Warsaw.
Kampania, która trwa od 15 września, obejmuje działania w telewizji, internecie, warszawskim metrze, kinach Cinema City i Helios oraz na nośnikach outdoorowych w całym kraju. Dodatkowo w sklepach Maxi Zoo odbywają się wydarzenia umożliwiające klientom zapoznanie się z kartą i jej benefitami.
Integralną częścią aktywności marketingowych są współprace z influencerami i gwiazdami telewizji, dla których zwierzęta są codziennymi towarzyszami, m.in. Paulą Perczyńską, czy Damianem Michałowskim z TVN.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Karta Pupil – zniżki na zakupy i pakiety weterynaryjne

– Relacja człowieka ze zwierzęciem to wyjątkowa forma miłości, którą pragniemy docenić i wspierać. Karta Pupil pozwala opiekunom nie tylko na nowoczesne płatności, lecz także na korzystanie ze specjalnych benefitów, ułatwiających codzienną troskę o pupila – mówi Małgorzata Witkowska, menedżerka Zespołu Komunikacji Marketingowej Klienta Indywidualnego w BNP Paribas.
Karta Pupil, dostępna dla nowych klientów indywidualnych do Konta Otwartego na Ciebie lub Mojego Konta Premium, oferuje standardowe funkcje karty debetowej, wzbogacone o dedykowany design i zestaw benefitów dopasowanych do potrzeb opiekunów zwierząt.
Za zakup mediów w kampanii odpowiada Havas Media, a działania PR prowadzi 38 Content Communication.











