Bank BNP Paribas ogłosił przetarg na wybór agencji do kompleksowego wsparcia w obszarze mediów społecznościowych. Przetarg jest otwarty.
Bank szuka agencji o szerokiej specjalizacji, która będzie wspierała realizację nowo obranej strategii social mediowej we wszystkich kanałach społecznościowych marki, tj. Facebook, LinkedIn, Instagram i YouTube. Planowane jest też rozszerzenie komunikacji o TikToka.
W przygotowaniu strategii uczestniczyła brytyjska agencja strategiczna Slice, prowadzona przez Michaela Corcorana, wcześniej odpowiadającego za viralową komunikację linii lotniczych Ryanair.

Dwa etapy, rekompensata dla odrzuconych
Przetarg podzielony jest na dwa etapy. Do 10 września agencje mogą przesyłać portfolio, w którym szczególnie istotne będzie doświadczenie w obszarze przygotowywania treści wideo, zwłaszcza na Tik Tok i w formie Instagram Reels.
Spośród agencji, które prześlą zgłoszenia, do drugiego etapu zostanie wybranych pięć. Zadanie, które otrzymają, będzie polegało na przygotowaniu kreatywnych konceptów rozwijających strategię komunikacyjną.
Agencje zakwalifikowane do drugiego etapu, które nie zostaną wybrane, otrzymają rejection fee w wysokości 4 tys. zł brutto.











