Bóbr w kampanii marki 36.6 (wideo)

Agencja Team One jest autorem najnowszej kampanii marki 36.6,której bohaterem jest bóbr.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"36.6 do doładowania konta mogłoby dodawać gratis to śmiesznezwierze, ale mimo wszystko atrakcyjniejsze będzie 1000 darmowychsmsów do wszystkich sieci" - tak brzmi nowe hasło kampanii marki36,6 . Promowaną ofertą są darmowe smsy do wszystkich sieci zakażde doładowanie konta.

Spoty wyreżyserowane przez Briana Lee Hughes'a (autora m. in.reklam dla McDonalds i Adidasa na rynek amerykański) emitowane będąw TV i internecie.

Bóbr jest również bohaterem kampanii prasowej, outdoorowej orazpojawia się w materiałach BTL.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Universal McCann.

Start kampanii: 16.03.2008Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Małgorzata Wolfe, HannaJasinskaPrzedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Alicja KseńDyrektor Kreatywny: Artur DynowskiTeam Kreatywny: Marcin Mroczek, Andrzej BłachutReżyseria: Brian Lee HughesProdukcja: Film RepublicProducent agencyjny: Jacek Daniel

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji