„Wombstories” zabiera widzów w podróż przez szereg doświadczeń życiowych, których wspólnym mianownikiem jest macica. Sceny z udziałem kobiet w czasie menstruacji, seksu, menopauzy czy nawet poronienia, przeplatają animowane kadry pokazujące, jak w tych chwilach reaguje macica.
Bodyform chce pokazać, że z posiadaniem macicy wiąże się i ból i ekstaza, radość i smutek, niemiłe zaskoczenia i najszczęśliwsze momenty. Marka pokazuje w spocie kobiety w różnych momentach życia, w różnym wieku, różnej orientacji i kolorze skóry. Bodyform tym filmem chce przełamywać tematy tabu związane z macicą, takie jak miesiączka czy utrata ciąży.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/libresse-w-kampanii-walczy-ze-stereotypami-na-temat-waginy-wideo ##
Kreację przygotowała AMV BBDO. Reżyserką spotu jest Nisha Ganatra.
W przeszłości Bodyform odczarowywała już w swoich kampaniach tabu rzeczywistego wyglądu krwi menstruacyjnej. W globalnej kampanii pod hasłem #BloodNormal” z 2017 roku podkreślano, że menstruacja jest czymś normalnym, więc pokazywanie krwi nie powinno być tematem tabu.











