Działania mediowe na polskim rynku koordynuje agencja Mediaplus, która jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów dla całej grupy De’Longhi. Jesienna kampania realizowana jest we współpracy z Salestube oraz Labcon.
Perfetto 2.0 to kampania kontynuująca wizerunkową historię, którą marka rozpoczęła kilka lat temu. Ambasador marki Brad Pitt w spocie telewizyjnym przemierza malownicze krajobrazy Toskanii, prezentując wyjątkowy design i funkcjonalność ekspresu Rivelia. Głównym hasłem tegorocznej kampanii jest: "Zmieniaj ziarna kawy tak, jak lubisz", co podkreśla unikalną cechę ekspresu – możliwość wymiany pojemników na różne rodzaje kawy.
Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w digitalu (display, rich media, wideo), TV i DOOH.
Brad Pitt w nowej odsłonie kampanii De'Longhi
Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii “Perfetto 2.0””, której ambasadorem niezmiennie jest Brad Pitt. Tym razem oprócz hollywoodzkiego gwiazdora jej bohaterem jest innowacyjny ekspres automatyczny Rivelia.











