De`Longhi z globalną kampanią z Bradem Pittem od Mediaplus i SalesTube

Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi rozpoczęła kolejny etap działań reklamowych pod hasłem "Perfetto”, osadzając drugą część swojej historii opowiadanej przez ambasadora marki, Brada Pitta, nad Morzem Śródziemnym. Z początkiem października wystartowała globalna kampania 360 “Perfetto 2.0”, za którą na polskim rynku odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy z SalesTube.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tej jesieni marka De`Longhi opowiada drugi rozdział historii “Perfetto”, w której główną rolę niezmiennie gra Brad Pitt. Pierwsza faza kampanii z hollywoodzkim gwiazdorem w roli głównej była realizowana przed dwoma laty w telewizji, w punktach sprzedaży detalicznej i na platformach cyfrowych na całym świecie.

- Ten nowy rozdział w globalnej komunikacji De'Longhi napełnia nas ekscytacją i z optymizmem napędza ku przyszłości marki. Język autentyczności, prawdziwego doświadczenia, jest coraz bardziej powszechny: widoczny w lokalizacjach wybranych do kampanii, napojach przygotowywanych przez nasze ekspresy do kawy, a nawet w aktorach wybranych na miejscu w Toskanii, aby zachować "smak", zarówno dosłowny, jak i metaforyczny, naszego dziedzictwa - mówi Zeno Adami, global brand director Grupy De'Longhi.

Kampania potrwa do końca tego roku.

Kampania “Perfetto 2.0” realizowana jest od początku października w telewizji oraz digitalu z wykorzystaniem formatów rich media, wideo i display, poprzez kanały paid social, SEM, YouTube i VOD.

Za realizację działań komunikacyjnych w Polsce odpowiada Mediaplus, który koordynuje wszystkie działania mediowe dla grupy De’Longhi na polskim rynku. W modelu house of communication agencja współpracuje z należącą do tej samej grupy spółką MarTech & E-commerce SalesTube, która odpowiada za planowanie i realizację kampanii mediowej online w tym paid search i programmatic oraz za obszar paid social, który realizuje, a za planowanie odpowiada agencja Performance Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"