Brain przejmuje od Scholz&Friends Warszawa obsługę reklamową Plusa na Kartę. Co z Szymonem Majewskim?

Agencja Brain wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową oferty telekomunikacyjnej Plus na Kartę (należy do Polkomtela). Poprzednio przez sześć lat zajmowała się tym Scholz&Friends Warszawa. Telekom nie ujawnia, czy w reklamach Plusa na Kartę nadal będzie występował Szymon Majewski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brain przejmuje od Scholz&Friends Warszawa obsługę reklamową Plusa na Kartę. Co z Szymonem Majewskim?
Szymon Majewski z rebusem o kotku w reklamie Plusa

Polkomtel poinformował, że w przetargu dotyczącym rocznej obsługi reklamowej Plusa na Kartę w zakresie ATL i BTL oprócz Brain brały udział cztery agencje (nie podano ich nazw).

- Prace zaprezentowane przez wszystkie agencje były na bardzo wysokim poziomie i podjęcie decyzji było trudne - ocenia Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela. Firma wylicza, że kryteriami oceny ofert były m.in. atrakcyjność kreatywna, zauważalność i wyróżnialność reklam na tle konkurencji oraz dopasowanie do grupy docelowej.

Dlaczego wybrano ofertę agencji Brain? - Proponowany przez nią koncept ma potencjał stania się silną i wyróżnialną platformą pozwalającą na efektywne dotarcie do masowego odbiorcy, a tym samym pozwoli na realizację celów biznesowych na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych - uzasadnia telekom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-siec-5g-w-7-miastach-jak-wlaczyc-i-korzystac-jakie-urzadzenia-i-ceny,7170706294482561a ##

Poprzednio reklamy Plusa na Kartę z Szymonem Majewskim

Od jesieni 2014 roku za obsługę reklamową Plusa na Kartę odpowiadała agencja Scholz&Friends Warszawa, przejęła to zlecenie od Young&Rubicam. Wiosną 2015 roku przejęła od tej agencji także obsługę Plusa, ponadto zajmuje się kreacją reklam marki Plush wprowadzonej przez Polkomtel jesienią 2014 roku.

W latach 2014-2015 w reklamach różnych taryf Plusa występowali zawodnicy naszej reprezentacji siatkarskiej, natomiast w połowie 2016 roku zastąpił ich Szymon Majewski. W kampaniach Plusa na Kartę występował z youtuberami, wcielał się w różne role zawodowe (m.in. budowlańca) oraz opowiadał o perypetiach rodzin Praktycznych i Niepraktycznych.

Od kwietnia w związku z izolacją społeczną z powodu epidemii Szymon Majewski w reklamach Plusa występował sam, przedstawił rebusy promujące m.in. dodatkowe pakiety internetowe.

Biuro prasowe Polkomtelu nie odpowiedziało na nasze pytanie, czy Szymon Majewski nadal będzie bohaterem reklam Plusa na Kartę.

Za obsługę firmy w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych