Brand24 planuje program motywacyjny: 26,8 mln zł wpływów i 3,9 mln zł EBITDA w 2023 roku

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 chce przyjąć program motywacyjny na lata 2021-2023 dla kluczowej kadry kierowniczej. Program ma obejmować maksymalnie 107,9 tys. akcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Warunkami przyznania akcji w ramach planowanego programu motywacyjnego Brand24 ma być 15,9 mln zł przychodów firmy w 2021 roku, 20,3 mln zł w 2022 roku i 26,8 mln zł w 2023. Cele EBITDA pomniejszone o koszty prac rozwojowych to odpowiednio: 1,3 mln zł, 0,9 mln zł i 3,9 mln zł.

Do wyliczenia wyników przyjęto następujące założenia: EBITDA w wysokości 3,4 mln zł w 2021 roku, 4,5 mln zł w 2022 roku i 7,4 mln zł w 2023 roku oraz koszty prac rozwojowych na poziomie 2,1 mln zł w 2021 roku, 3,6 mln zł w 2022 roku i 3,5 mln zł w 2023 roku.

Spółka przewiduje, że w ramach programu jego uczestnicy otrzymują uprawnienie do objęcia łącznie nie więcej niż 107 892 akcje. Obecnie kapitał zakładowy dzieli się na 2,16 mln akcji.

W najbliższym czasie spółka planuje zwołanie walnego zgromadzenia, w którego porządku obrad znajdzie się przyjęcie programu motywacyjnego.

- W ocenie zarządu spółki przyjęcie programu zapewni silniejsze związanie ze spółką kluczowych pracowników i współpracowników, czego rezultatem będzie stabilny wzrost wartości spółki, którego beneficjentem będą wszyscy akcjonariusze - napisano w komunikacie giełdowym Brand24.

Członkowie zarządu Brand24 mają 21 proc. akcji

Obecnie największym akcjonariuszem Brand24 jest Larq Growth Fund I FIZ, ma 624,3 tys. walorów stanowiących 28,93 proc. kapitału. Po 227 tys. akcji (10,52 proc. kapitału) mają prezes firmy Michał Sadowski i członek jej zarządu Piotr Wierzejewski, a 224,7 tys. (10,41 proc.) - Venture.

W zeszły piątek na koniec sesji kurs Brand24 wynosił 21,50 zł, co przekładało się na kapitalizację w wysokości 46,39 mln zł.

W pierwszej połowie br. Brand24 osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 12,2 proc. do 7,35 mln zł i wyniku netto z 575 tys. zł straty do 157 tys. zł zysku. Na koniec września br. firma miała 3 822 aktywnych klientów, o 85 więcej niż kwartał wcześniej. - „Efekt wakacji" był w tym roku wyjątkowo odczuwalny z uwagi na realizację, odłożonego w czasie pandemii, popytu w turystyce - tłumaczył Michał Sadowski.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"