BrandTube zajmie się strategią marek na YouTube

Grupa G7 Media uruchomiła agencję BrandTube. Zajmie się ona budowaniem i realizacją strategii obecności marek w kanale YouTube.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
BrandTube zajmie się strategią marek na YouTube

Głównym obszarem działań BrandTube jest social video marketing. Spółka zajmuje się kreowaniem użyteczności marek poprzez tworzenie kontekstu, który przyciągnie i zatrzyma konsumenta. Do zadań jakie agencja przed sobą stawia stoi również produkcja contentu video oraz wspieranie kampanii crossmediowych, a także optymalizacja i budowanie zasięgu kanałów brandowych. BrandTube prowadzi rekrutacje twarzy dedykowanych konkretnym markom.

- Dzięki przeprowadzonym badaniom rynku i dobrze skonstruowanemu modelowi biznesowemu, udało nam się stworzyć pakiety contentu video, które są atrakcyjne kosztowo zarówno dla dużych klientów, jak i MiŚP. Zależy nam na udostępnieniu partnerom biznesowym rozwiązań, dzięki którym ich strategie marketingowe będą innowacyjne, przy nieznaczącym zaangażowaniu środków budżetowych - mówi Inez Białobrzeska, prezes BrandTube.

Agencja ma już na swoim koncie kampanie dla firm Logitech i HP. Obecnie realizuje kilka dużych projektów, m.in. rekrutację vlogerek z segmentu beauty dla koncernu kosmetycznego.

BrandTube przygotowuje się do wejścia na rynek słowacki i czeski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu