Celem grupy jest dyskusja o nowym, digitalowym wymiarze PR w obliczu obserwowanych na całym świecie. Członkowie grupy będą rozmawiać o komunikacji w obliczu globalnej transformacji cyfrowej społeczeństw.
- W ramach działalności Grupy chcemy przede wszystkim zdefiniować role PR i zakres prac agencji w nowej, zdigitalizowanej rzeczywistości branżowej. Istotne w naszej pracy jest odpowiednie wykorzystywanie potencjału narzędzi cyfrowych oraz opracowanie sposobów na efektywne połączenie technologii z potrzebami komunikacyjnymi firm - mówi Paweł Modzelewski, head of strategy w 24/7Communication, lider nowo powstałej grupy.
Zastępcą szefa grupy został Maciej Wernicki, head of public relations w agencji Up&More.
Członkowie grupy są już po pierwszym spotkaniu, na którym wyznaczono kierunki i opracowano koncepcję działań. W planach jest realizacja projektów, wydarzeń, a także badań efektywności PR dla biznesu klientów.












