Po rozstrzygniętym jesienią 2024 r. przetargu Altavia Kamikaze + K2 obsługuje Bricomarché w zakresie komunikacji social mediowej, natomiast teraz współpraca zostaje poszerzona o działania na platformie TikTok.
Do tej pory agencja zajmowała się bieżącą obsługą profili Bricomarché na Facebooku, Instagramie oraz YouTube, koordynacją współprac z kreatorami kontentu, influencerami oraz ambasadorami marki, jak również działaniami z zakresu paid media (kampanie zasięgowe w mediach społecznościowych).
Do tego zakresu współpracy dochodzi obecnie obsługa nowo powstałego kanału Bricomarché na platformie TikTok (nazwa profilu: Bricomarchepolska). Współpraca w zakresie obsługi działań na tej platformie ma charakter długofalowy, a rolą agencji jest regularna produkcja i publikacja "tiktoków", wraz z obsługą mediową.

– TikTok przestał być przestrzenią zarezerwowaną wyłącznie dla nastolatków. Obecnie znaczną część jego użytkowników stanowią dorośli – a więc także klienci Bricomarché. Postrzegamy TikTok jako przestrzeń spotkań różnych pokoleń, dzielenia się pomysłami, poszukiwania inspiracji i praktycznych rozwiązań. To tutaj coraz częściej podejmowane są decyzje zakupowe, a Bricomarche będzie partnerem w codziennych wyborach użytkowników – mówi Paulina Dłuska, liderka zespołu ds. reklamy Bricomarche.
Agencja Altavia Kamikaze + K2 będzie odpowiadała za całą bieżącą komunikację na platformie TikTok, w tym m.in. za koncepty, nagrania, montaż, publikację oraz obsługę mediową.
Częściowo w tworzeniu materiałów na potrzeby komunikacji będą brali udział content creatorzy (na zlecenie agencji) - pod względem kreatywnym realizacja ma zawsze dotyczyć wizyty w sklepie i uwzględniać wybrane produkty z asortymentu w koncepcie na film. "TikToki" w założeniu mają opierać się na filarach takich jak: inspiracja, lifestyle, humor czy DIY, zaś główną osią narracji jest skupienie się na perspektywie pracownika oraz perspektywie klienta Bricomarché.











