Bricomarché głównym partnerem programu „Zróbmy sobie dom”

Sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu Bricomarché (Grupa Muszkieterów) została głównym partnerem programu telewizyjnego stacji TVN „Zróbmy sobie dom”. Jego uczestnicy będę remontować domy z wykorzystaniem materiałów dostępnych w sieci, a kamery TVN  odwiedzą wybrane sklepy marketów budowlanych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Bricomarché głównym partnerem programu „Zróbmy sobie dom”

Program “Zróbmy sobie dom” wchodzi na antenę TVN w wielkanocny poniedziałek, 21 kwietnia o 19:45 (emisja kolejnych odcinków w poniedziałki o 20.55). W formacie o remontach, którego twarzą została Joanna Koroniewska, o dom marzeń rywalizować będzie dziewięć par z całej Polski. Żeby go zdobyć, najpierw będą musieli go wyremontować. To wyzwanie nie tylko budowlane, ale i emocjonalne, wymagające trafnych decyzji dotyczących wyboru materiałów, aranżacji wnętrz oraz realizacji prac remontowych. […] Postępy uczestników ocenią eksperci: Dawid Małycha (specjalista ds. nieruchomości), Anna Błaszczyk (architektka wnętrz), Wiesław Skiba (ekspert budowlany), a niezbędnych materiałów i wsparcia na każdym etapie remontu dostarczy Bricomarché – główny partner programu „Zróbmy sobie dom”.

“Bricomarché zapewni uczestnikom dostęp do szerokiego asortymentu materiałów budowlanych, remontowych, wykończeniowych oraz ogrodowych – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Dodatkowo uczestnicy skorzystają z usługi transportu HDS (hydrauliczny dźwig samochodowy), ułatwiającej dostarczenie ciężkich materiałów na plac budowy. W ramach programu kamery TVN odwiedzą wybrane sklepy Bricomarché, w których uczestnicy będą wybierać materiały budowlane, korzystając z fachowego doradztwa Wiesława Skiby. Widzowie zyskają inspirację do realizacji własnych projektów remontowych i budowlanych” - czytamy w komunikacie prasowym sieci. 

– Bricomarché to marka, która wspiera Polaków w realizacji marzeń o pięknym i funkcjonalnym domu. Wierzymy, że dobrze zaplanowany remont czy budowa może odmienić życie, dlatego chcemy inspirować i edukować. Partnerstwo w programie „Zróbmy sobie dom” to dla nas naturalny krok – pokazujemy, że dzięki odpowiednim rozwiązaniom każdy może stworzyć przestrzeń dopasowaną do swoich potrzeb – mówi Agnieszka Kurowska, dyrektor marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Bricomarché należy do Grupy Muszkieterów, która zrzesza blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz i wspomniane supermarketami typu „dom i ogród”. W 2024 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,93 mld złotych, rok wcześniej 10,3 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w czterech krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"