Britta promuje Twój Błonnik wśród konsumentów i detalistów

Marka Britta rusza z ogólnopolską akcją promocyjną produktów z linii Twój Błonnik, obejmującą dwa konkursy – dla konsumentów i detalistów. Działania mają charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Promocja potrwa 4 miesiące - od kwietnia do lipca br.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Promocją zostały objęte wszystkie produkty z linii Twój Błonnik: Twój Błonnik, Twój Błonnik & jogurt, Twój Błonnik & 30% owoców, Twój Błonnik z płatkami pszennymi i truskawkami, Twój Błonnik z płatkami pszennymi, słonecznikiem i żurawiną, Twój Błonnik bez dodatku cukru.

Konkurs dla konsumentów

Warunkiem udziału w promocji konsumenckiej jest zakup dowolnego opakowania produktu z linii Twój Błonnik i wysłanie wiadomości SMS z uzupełnionym zdaniem konkursowym „Jem błonnik bo…”. W puli do wygrania znajdują się: stylowy miejski samochód Mitsubishi Colt i 4 vouchery na pobyt w SPA w hotelu Ossa. Promocyjne produkty będą wyróżniały się na sklepowych półkach specjalnymi etykietami z informacją o zasadach promocji.

Konkurs dla detalistów

Promocja w kanałach dystrybucji polega na jak najlepszym oznakowaniu miejsca  z opakowaniami promocyjnymi oraz zapewnieniu stałej obecności materiałów promocyjnych przy półkach. Nagrodami dla sklepów są 4 weekendy w SPA w hotelu Ossa o jednostkowej wartości 1220 zł każdy. Zwycięzcami zostaną te punkty sprzedaży, z których konsumenci wyślą największą ilość zgłoszeń SMS w konkursie konsumenckim. W akcji mogą brać udział punkty sprzedaży detalicznej, które posiadają w swojej ofercie produkty z linii Twój Błonnik.

O promocji komunikują specjalne stickery umieszczone na opakowaniach produktów z linii Twój Błonnik. Dodatkowym wsparciem są materiały POS, woblery, plakaty i listwy cenowe w punktach sprzedaży detalicznej.

Szczegóły promocji na www.twojblonnik.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele