Brodzik i Wilczak w plażowym sparingu z siatkarzami reklamują SmartDom (wideo)

Cyfrowy Polsat rozpoczął kolejną odsłonę kampanii programu SmartDom, w której występują jego ambasadorzy, czyli Joanna Brodzik i Paweł Wilczak oraz reprezentanci Polski w siatkówce mężczyzn. Działania obejmują telewizję, radio, internet i outdoor.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Brodzik i Wilczak w plażowym sparingu z siatkarzami reklamują SmartDom (wideo)

Kampania reklamowa wspiera promocję pod hasłem „drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”. Jest realizowana w telewizji (m.in. stacje Polsatu, TVN, TVP), radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, PR3, Rock Radio, Radio Eska, VOX FM, Muzo.fm), internecie (m.in. Onet, Interia, WP, Netshare, YouTube) oraz na nośnikach outdoorowych.

Kreację kampanii zajęła się agencja Grey. Producentem spotu było TFP, a postproducentem - Televisor. Media zaplanowały domy mediowe PHD Media Direction, OMD Media Direction oraz Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa