Brytyjski rodowód herbaty reklamuje Ahmad Tea London (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Ahmad Tea London (dystrybuowanej w Polsce przez Levant). Działania realizowane są w internecie. Akcję przygotowały firmy Bravo Production i The Media Insight.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Brytyjski rodowód herbaty reklamuje Ahmad Tea London (wideo)

30-sekundowy spot wizerunkowy  emitowany jest m.in. w serwisach VoD (Player.pl i Ipla.tv), na YouTube, a także w innych serwisach video. Reklama w przewrotny sposób podkreśla brytyjski rodowód marki Ahmad Tea London, a także ogromną pasję i zamiłowanie do herbaty, które towarzyszą twórcom brandu.

 

To pierwsza spot Ahmad Tea London zaadaptowany na rynek polski. Kampania potrwa do końca stycznia 2015 r. Na przyszły rok zaplanowane są kolejne działania reklamowe.

Polską wersję spotu przygotowało Bravo Production. Za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w ramach Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji