Celem drugiej edycji Programu jest kontynuacja działań mających na celu skupienie wokół marki DUKA pasjonatów szwedzkiego designu w kuchni i jadalni. Kampania jest kierowana do osób, które wierzą, że otaczanie się pięknymi rzeczami ma wpływ na jakość ich życia.
Public Bridge odpowiada za strategię i kreację komunikacji programu Edukator Stylu. Agencja zaplanowała komunikację w social media: aplikacja zgłoszeniowa wsparta kampanią klikalną na Facebook.com; kampanię odsłonową w pakietach AdClover (m.in. designteka.pl, eksmagazyn.pl, stylistka.pl), 4clover (m.in. aktivist.pl, gotujmy.pl, urządzamy.pl) oraz Arbo (m.in. kobieta.pl, stylio.pl, lifeandmore.pl). Do zadań agencji należało również zaprojektowanie i produkcja materiałów POS: m.in. hangery, urny/dyspensery, aplikacje zgłoszeniowe do programu, kupony rabatowe, przesyłki bezpośrednie.

Program będzie realizowany w dwóch etapach i potrwa do 21 maja 2012 roku. W pierwszym etapie miłośnicy kulinariów i designu zgłaszają swoje kandydatury, wypełniając aplikację zgłoszeniową do Programu w sklepach DUKA w całej Polsce, online na: www.edukatorstylu.pl/aplikacja albo za pośrednictwem serwisu Facebook.com. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wybrana grupa 2000 osób – kandydatów do tytułu Edukatora Stylu, do których trafią atrakcyjne upominki oraz kupony rabatowe na zakupy w salonach DUKA. Drugi etap wraz z zadaniem konkursowym z dziedziny kulinariów i designu pozwoli wyłonić nowe, prestiżowe grono Edukatorów Stylu. Zwycięzcy pierwszej edycji Programu to obecnie aktywna grupa trendsetterów, która inspiruje innych i dzieli się swoimi pomysłami oraz opiniami na temat designu i kulinariów na fanpage Edukatora Stylu na Facebook.com oraz na dedykowanym blogu www.edukatorstylu.pl.












