Buduj zaufanie i odpowiedzialność

Ruszyła nowa kampania Rejestru Dłużników ERIF BIG S.A., której celem jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki. Kampania wpisuje się w misję firmy, czyli budowę wiarygodności i odpowiedzialności w relacjach między wszystkimi uczestnikami obrotu gospodarczego – firmami, konsumentami, instytucjami. Kampania ma również charakter edukacyjny – zwraca uwagę na  korzyści płynące z informacji zawartych w BIG-ach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania w telewizji potrwa od 15 września do 5 października 2014 roku. Na antenie TVN, TVP, Polsatu, a także na kanałach tematycznych TVN i Polsatu będą emitowane billboardy sponsorskie. Spot sponsorski można obejrzeć tutaj: http://bit.ly/billboardprzed.

W trakcie kampanii telewizyjnej równolegle będą prowadzone działania komunikacyjne w Internecie, na kanale YouTube. Dzięki specjalnie przygotowanym krótkim filmikom animowanym użytkownicy Internetu dowiedzą się, jaką funkcję spełniają biura informacji gospodarczej. Hasło przewodnie filmów na kanale YouTube brzmi: Buduj z nami zaufanie i odpowiedzialność. Bohaterem pierwszego filmu  jest Filip ̶ rozważny i wiarygodny klient, który w BIG zbiera pozytywne informacje na swój temat. Filmiki będą dostępne zarówno na stronach internetowych: www.erif.pl , www.infoKonsument.pl i www.infoPozytywni.pl , a także na kanale YouTube Rejestru Dłużników ERIF BIG S.A: http://bit.ly/ERIFYoutube.

- W naszej kampanii chcemy podkreślić, że Rejestr Dłużników ERIF BIG S.A. jest cennym źródłem informacji gospodarczej o firmach i konsumentach. To także przypomnienie, że w Rejestrze znajdują się nie tylko informacje o zadłużeniu, ale także informacje pozytywne, które w przyszłości mogą ułatwić wzięcie kredytu lub pożyczki każdemu z nas – mówi Agnieszka Salach z Rejestru Dłużników ERIF BIG S.A.

Poza wzrostem świadomości marki kampania ma również na celu pokazanie, że Rejestr Dłużników ERIF jest firmą, z którą można czuć się bezpiecznie. Rejestr umożliwia weryfikację i dostarcza informacje o nierzetelnych firmach, np.: pracodawcach, biurach podróży, deweloperach, firmach usługowych. Dodatkowo jest narzędziem pozwalającym konsumentowi sprawdzić samego siebie w Rejestrze, np. przed złożeniem wniosku o kredyt. Pozwala to uniknąć zaskoczenia, kiedy bank odmówi udzielenia finansowania ze względu na widniejące w BIG negatywne wpisy na jego temat. Z kolei informacja pozytywna, która stanowi cenną rekomendację, to potwierdzenie, że konsument sumiennie reguluje swoje należności. Dzięki niej może czuć się bezpieczniej i pewniej przy staraniu o kredyt, pożyczkę czy inną usługę. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+