Burger Drwala już w McDonald's. Cena może zaskoczyć

Od środy w restauracjach sieci McDonald's można już kupić Burgera Drwala. Na razie tylko w wersji klasycznej. Kosztuje tyle samo, co rok temu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burger Drwala już w McDonald's. Cena może zaskoczyć

Burger Drwala to sezonowy burger, który pojawia się w ofercie Mcdonald's w okresie zimowym. Składa się z kotleta wołowego, plastra panierowanego kotleta serowego, chrupiącego bekonu i dodatków w puszystej serowo-bekonowej bułce. Na razie dostępny jest w wersji klasycznej i kosztuje tyle, co przed rokiem- 24,90 zł. Za zestaw z frytkami i napojem zapłacimy 32,90 zł. Za kilka dni oferta Burgera Drwala zostanie poszerzona o inne wersje smakowe, m.in. Burgera Drwala z kurkami. Ich cen jeszcze nie podano. 

Gigantyczna interaktywna kolorowanka
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala do McDonald’s, towarzyszy kampania. W poprzednich latach na mapie Polski pojawiła się restauracja z iście bajkowym, lodowym wnętrzem czy wydziergana z włóczki, która cieszyła mieszkańców Ustronia. Rok temu Mak w Łodzi zamienił się w największą grę planszową w kraju. W tym roku wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę.

- Wiemy o tym, jak wielu gości naszych restauracji co roku oczekuje powrotu Burgera Drwala do McDonald’s. Nie tylko samego powrotu do oferty, ale też doświadczeń płynących z przyniesienia przez niego „Lepszej strony zimy”. W tym sezonie po raz kolejny obraliśmy za cel odczarowanie szarej, chłodnej rzeczywistości i postanowiliśmy przemycić do niej nieco kolorów za pomocą interaktywnej kolorowanki. Wierzymy, że dzięki niej mieszkańcy Wrocławia, jak i wszystkie osoby odwiedzające restaurację, będą mogli razem malować tegoroczną zimę w przyjemniejszych barwach - mówi Jakub Strutyński, field marketing manager McDonald’s Polska. 

grafika

Wrocławianie spróbują nowości wcześniej
Restauracja we Wrocławiu otwarta jest od 20 do 27 listopada w godz. 7:00 – 2:00. Goście McDonald’s mogą na miejscu nie tylko wziąć udział w zorganizowanej akcji, polegającej na kolorowaniu zewnętrznych ścian lokalu oraz jego otoczenia, ale i spróbować jako pierwsi nowości - Burgera Drwala z Kurkami. Dodatkowo, obok Burgera Drwala klasycznego oraz wariantu z kurkami, we Wrocławiu pojawiają się również przedpremierowo jego pozostałe odsłony: z kurczakiem, żurawiną oraz chrzanem. Pełna oferta Burgera Drwala będzie dostępna we wszystkich restauracjach zlokalizowanych w Polsce już od 27 listopada.

W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w wyjątkowej restauracji we Wrocławiu oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast jego produkcją zajęła się Papaya Films. Metamorfozę restauracji powierzono agencji Plej. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, a social media Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?