– Powrót Burgera Drwala to moment, na który goście naszych restauracji czekają cały rok. To coś więcej niż dobrze znany smak - to wyjątkowe doświadczenie, które chcemy, aby na długo zapisało się w ich pamięci. Co roku w różnych miastach Polski, rozbudzamy apetyt i emocje niespotykanymi dotąd metamorfozami naszych restauracji. – komentuje Maja Bucholc-Kmiecik, marketing manager McDonald’s Polska.
W McDonald’s przy ulicy Hetmańskiej klienci mogą spróbować Burgera Drwala w znanych już wariantach (klasycznym, z kurczakiem, z żurawiną oraz z chrzanem), a także przedpremierowo spróbować nowości – Burgera Drwala Ogniste Papryczki.
Burger Drwala powróci do oferty w całej Polsce 19 listopada. To pozycja sezonowa, dostępna zazwyczaj jesienią i zimą. Składa się z kotleta wołowego, plastra panierowanego kotleta serowego, chrupiącego bekonu i dodatków w puszystej serowo-bekonowej bułce.

Ceny poszczególnych wersji kultowej kanapki wahają się od niecałych 26 do prawie 27 złotych.
Burger Drwala po raz pierwszy pojawił się w ofercie McDonald’s w Polsce w 2014 roku i od tamtej pory co roku powracał w sezonie chłodniejszych miesięcy. Z czasem był dostępny w różnych wariantach smakowych.











