Business Insider już nie liderem serwisów gospodarczych. Dużo stracił też Forsal

Wśród serwisów o tematyce biznesowo-prawnej na pozycję lidera zasięgowego awansował Infor.pl, wyprzedzając Business Insider Polska. Duży spadek odwiedzalności zanotował Forsal.pl.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Business Insider już nie liderem serwisów gospodarczych. Dużo stracił też Forsal
Fot. mockupbro.com

W kwietniu 2025 roku Infor.pl (Infor PL) odwiedziło 8,16 mln internautów, spędzając średnio po 5 minut i 21 sekund. Witryna zanotowała 27,48 proc. zasięgu – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnął 7,56 mln użytkowników (co dało 25,46 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na równe 9 minut. Powyżej 6 mln odwiedzających zanotowały zaś Rynek Zdrowia (PTWP) i Money.pl (Grupa Wirtualna Polska). Pierwszy miał 6,82 mln użytkowników, 22,98 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 37 sekund średniego czasu korzystania, a drugi – 6,29 mln użytkowników, 21,18 proc. zasięgu oraz 10 minut i 44 sekundy średniego czasu.

Wirtualna Polska z końcem ub.r. zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji od stycznia jej witryny i aplikacje notują w badaniu dużo niższe wyniki niż poprzednio.

Portal Samorządowy (PTWP) odwiedziło 5,77 mln internautów (19,43 proc. zasięgu), spędzając średnio po 2 minuty i 27 sekund. Niej w rankingu są obszary gospodarczo-prawne portali horyzontalnych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja zanotowała 5,75 mln użytkowników, 19,36 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania, na Interii (Grupa Polsat-Interia) – 5,67 mln odwiedzających, 19,09 proc. zasięgu oraz 6 minut i 20 sekund średniego czasu, a na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 5,5 mln użytkowników, 18,52 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 52 sekundy przeciętnego czasu.

Forsal.pl (Infor PL) przyciągnął 4,68 mln internautów (15,74 proc. zasięgu), każdego średnio na 3 minuty i 9 sekund, zaś Biznes Info (Iberion) – 4,49 mln użytkowników (15,11 proc. zasięgu), przeciętnie na 2 minuty i 31 sekund.

grafika

Miesiąc do miesiąca Infor.pl stracił 495,9 tys. użytkowników (to 5,7 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 34 sekundy (9,6 proc.). Mimo to witryna wyprzedziła pod względem zasięgu Business Insider Polska, na którym ubyło 1,14 mln internautów (13,1 proc.), a przeciętny czas korzystania skrócił się o 2 minuty i 17 sekund (20,2 proc.).

Rynek Zdrowia stracił 160,4 tys. odwiedzających (2,3 proc.) przy wzroście średniego czasu korzystania o 25 sekund (13 proc.). Na Portalu Samorządowym liczba internautów poszła w górę o 346 tys. (6,4 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmniejszył się o 28 sekund (16 proc.).

W dalszej części zestawienia przeważają spore spadki. Najwięcej stracił Forsal.pl: 1,42 mln użytkowników (23,2 proc.) oraz minutę i 44 sekundy średniego czasu korzystania (35,5 proc.). Na Fakt.pl sekcja biznesowo-prawna straciła 613,5 tys. odwiedzających (9,6 proc.) i 13 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (4,6 proc.), na Interii – 514,2 tys. użytkowników (8,3 proc.) oraz 16 sekund średniego czasu (4 proc.), a na WP.pl – 655,4 tys. użytkowników (10,6 proc.) i 8 sekund średniego czasu (4,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"