Canal + hasłem "Sprzedam Polskę XD" promuje serial "Edukacja XD"

Na kilka dni po premierze serialu “Edukacja XD” – kontynuacji hitu “Emigracja XD”, będącej szaloną podróżą przez wszystkie oblicza polskiego biznesu w wydaniu JanuszeXD Canal+ rusza z szeroko zakrojoną kampanią promującą tę produkcję.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Canal + hasłem "Sprzedam Polskę XD" promuje serial "Edukacja XD"

Kampania obejmuje outdoor, digital, radio, tv, digital, social media i influencerów, działania niestandardowe takie jak ambient z Multiplą, reklamę na aplikacji randkowej Tinder, kreatywne wideo oraz partnerstwa z Empikiem, Wydawnictwem WAB i portalami Donald.pl i RocketJobs.  

Na billboardach wykorzystano hasło „Sprzedam Polskę XD”, które razem z podtytułami w humorystyczny sposób nawiązuje do głównej osi fabularnej "Edukacji XD", czyli polskiej „januszowej” szkoły biznesu. Działania reklamowe obejmują aglomeracje: warszawską, krakowską, trójmiejską i poznańską.

Dodatkowo po ulicach Warszawy przez tydzień krążyła serialowa żółta Multipla, z reklamą promującą serial. Auto będzie można zobaczyć jeszcze w innych aktywnościach promujących “Edukację XD” oraz w kluczowych scenach dla samego serialu.  

Promocja w aplikacji randkowej i nie tylko

Niestandardowe działania OOH objęły również aplikację randkową Tinder, gdzie wykorzystano to, że na tego typu portalach użytkownicy często prezentują lepszą wersję siebie od tej rzeczywistej, przedstawiając się często jako CEO, prezes czy inny dyrektor. Reklamy promujące serial można było usłyszeć również w RMF FM, Esce oraz Radiu Zet. 

Poza tym co tydzień na Tik Toku oraz Instagramie Canal+ będą pojawiać się spoty z serii „Poradnik przedsiębiorcy”, gdzie Prezes i Mecenas Korytko (w tych rolach Jan Frycz i Sebastian Stankiewicz) będą dzielić się wskazówkami jak kreatywnie dorobić się majątku na rynku nieruchomości. Autorami filmików są twórcy serialu – reżyser Łukasz Kośmicki oraz scenarzysta Malcolm XD.

21 maja dzięki Wydawnictwu WAB na rynku ukaże się również wznowienie książki z serialową okładką. Niedługo na portalu RocketJobs pojawi się humorystyczny test, dzięki któremu użytkownicy będą mogli sprawdzić swoje predyspozycje do prowadzenia biznesu w Polsce.  
 

grafika


Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. uroczysta premiera red carpet w warszawskiej Kinotece w PKiN (miejscu kluczowym dla kulminacyjnej fabuły serialu) oraz tzw. Media Open Day, podczas którego zorganizowano ponad 50 rozmów z obsadą i twórcami. 

Kampania powstała we współpracy z Havas Media. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa