3 listopada funkcję ECP wdrożono na kanałach Canal+ Extra 1-4. 13 listopada aktywacja nastąpi w przypadku stacji Canal+ Premium, Canal+ 1, Canal+ 4K Ultra HD, Canal+ Dokument, Canal+ Film, Canal+ Now, Canal+ Seriale, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 4.
– Jeżeli po włączeniu funkcji ECP doznasz niedogodności w korzystaniu z usług, prosimy o kontakt z Canal+ – postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Aktywacja ECP dotyczy zarówno Klientów Canal+ oferty satelitarnej jak i Canal+ Telewizja na Kartę – wyjaśnia dostawca płatnej telewizji. Satkurier.pl jako pierwszy poinformował o zmianach.
Możliwa darmowa wymiana sprzętu
Canal+, który w ostatnich latach pozyskał prawa do Ligi Mistrzów UEFA i Premier League, stopniowo ogranicza dostępność swoich stacji premium na starszych urządzeniach. Nowe zabezpieczenia, a tym samym wyłączenia kanałów na kolejnych sprzętach, są wdrażane stopniowo.

Canal+ podał na stronie internetowej przybliżone terminy zniknięcia stacji. Terminarz wygląda następująco: MediaBox+ - 28.08.2025, BOX+ (ITI 5800S), PVR BOX+ (5800SX), OPTICUM X8/COMBO - 24.09.2025, BOX+ (ITI 2849/50ST), BOX+ (ITI 2851S) - 14.10.2025, starsze Moduły CAM - 20.11.2025, TurboBox+, BOX+ (Sagemcom DSI83), BOX+ (Sagemcom DSI87), Dekodery SD, Philips HD, Philips PVR - 28.10.2025.
– Klientów, posiadających wyżej wymionone kanały oraz sprzęt, zapraszamy do punktów sprzedaży Canal+ po odbiór nowego sprzętu, który zostanie udostępniony bez dodatkowych opłat. Nie ma obowiązku zwrotu starego sprzętu. Przypominamy, że abonenci, korzystający z oferty telewizji satelitarnej Canal+, która zawiera wyżej wymienione kanały, mają do nich dostęp również w serwisie streamingowym Canal+ (niezależnie od posiadanego sprzętu) – informuje Canal+ Polska.

Grupa Canal+ odnotowała wzrost przychodów do 4,61 mld euro w ciągu dziewięciu miesięcy 2025 roku. Kluczowym czynnikiem rozwoju był polski rynek, wyższe przychody z reklam emitowanych przez kanały tematyczne firmy oraz wzrost ceny pakietów satelitarnych i streamingowych platformy. Wzrost grupy Canal+ był napędzany między innymi dzięki zwiększonym przychodom z rynku polskiego oraz afrykańskiego.










