Canal+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy

Grupa Canal+ połączyła biura reklamy Grupy Kino Polska i Canal+. Działa pod nazwą Canal+ Advertising i oferuje różnorodne produkty reklamowe, m.in. lokowanie produktu, sponsoring oraz zintegrowane kampanie 360 stopni. Na jego czele stanął Michał Wojtczak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Canal+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy

Biuro reklamy Canal+ Advertising obejmuje portfolio łącznie 21 kanałów telewizji premium Canal+ Polska i docierających do szerokiej widowni kanałów Grupy Kino Polska. Oferuje produkty reklamowe, które adresowane są do widzów telewizji tradycyjnej, jak i serwisu Canal+ online. Wśród nich są m.in. lokowanie produktu, sponsoring, reklamy w dedykowanych blokach reklamowych, jak również zintegrowane kampanie 360 stopni, obejmujące digital, telewizję, outdoor i media partnerów. Połączonym biurem reklamy obydwu podmiotów kieruje Michał Wojtczak, który objął stanowisko advertising directora.

- Dzięki połączeniu oferty i zespołów Canal+ Polska oraz Grupy Kino Polska możemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Razem dajemy reklamodawcom szeroki zasięg zarówno na satelitarno-kablowych kanałach premium, jak i w telewizji naziemnej z atrakcyjnym komercyjnie profilem widzów. Jestem przekonany, że synergia w ramach grupy przyniesie zarówno korzyść naszym klientom, jak i pozytywnie wpłynie na nasze wyniki - mówi Michał Wojtczak, advertising director w Canal+Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kino-polska-tv-zysk-canal-jak-odbierac,7169426035902593a ##

Oferta połączonych biur reklamy Canal+ Advertising obejmuje różnorodne kanały z szeroką ofertą programową (sport, filmy i seriale, lifestyle, kanały dla dzieci), lokalnymi produkcjami i międzynarodowymi hitami z gwiazdorską obsadą. W przypadku Canal+ Polska są to kanały: Canal+Sport, Canal+Sport2, Canal+Sport3, Canal+Sport4, Canal+Sport5, Ale Kino+, Canal+ Domo, Canal+ Kuchnia, Planete+, Mini Mini+, Tele Toon+, Canal+ Family, Novelas+, Novelas+1, Canal+Ppremium. W ramach Grupy Kino Polska są to: Zoom TV, Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon. 

Połączenie biur reklamy Canal+ Polska i Grupy Kino Polska jest kolejnym przykładem współpracy w ramach powiększonej grupy medialnej. W kwietniu 2023 roku Grupa M7 (z Grupy Canal+), zwiększyła udziały w SPI International do 100 proc.. Po zakończeniu tej transakcji w sierpniu, Grupa Canal+ pośrednio kontroluje 66proc. kapitału zakładowego Grupy Kino Polska. 

Pod koniec listopada ub. Grupa Kino Polska i Canal+ połączyły działy sprzedaży. Brokerem reklamowym stacji obu grup jest Polsat Media.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych