Canal+ reklamuje ofertę filmową (wideo)

Pod hasłem "Gdzie są emocje?" rozpoczął się drugi etap wizerunkowejkampanii reklamowej Canal+. Akcja promuje ofertę filmową stacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Najnowsza kampania reklamowa Canal+ w żartobliwy sposóbpodkreśla, że stacja oferuje swoim widzom unikatowy i emocjonującyzestaw filmów. 30-sekundowy spot od 31 maja jest emitowany w TVP1,TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TV4, Filmbox, Comedy Central, AXN, FOXlife,Hallmark, National Geographic, VH1, Movies 24, Discovery i MTV.

Kreację kampanii przebiegającej pod hasłem "Gdzie są emocje?"przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action, a planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

W pierwszym etapie wizerunkowej kampanii Canal+ promował sięjako stacja piłkarska. Trwał on do końca maja br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online