Carat: globalne nakłady na reklamę wzrosną w b.r. o 2,9 proc.

Dom mediowy Carat prognozuje, że globalne nakłady na reklamę zwiększą się w bieżącym roku o 2,9 proc.

km
km
Udostępnij artykuł:

W październiku ubiegłego roku należąca do Aegis Group agencja przewidywała, że tegoroczne wydatki na reklamę wzrosną tylko o 1 proc.

Jednocześnie Carat zrewidował swoje szacunki odnośnie poszczególnych rynków: m.in. dla Europy Zachodniej ze spadku o 0,3 proc. do wzrostu o 0,6 proc., dla USA ze spadku o 2,6 proc. do wzrostu o 0,2 proc., a dla Chin ze wzrostu o 9 proc. do wzrostu o 16 proc.

Z kolei biorąc pod uwagę wydatki na reklamę w poszczególnych mediach, agencja prognozuje 6-proc. wzrost dla telewizji, 2,9-proc. spadek dla prasy codziennej i 3,9-proc. spadek dla czasopism.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska