Carat z kampanią dla Mięsnej Paczki

Dom mediowy Carat (dentsu Polska) realizuje kampanię promocyjną dla Mięsnej Paczki. To pierwsza współpraca tej agencji z marką, a działania potrwają do końca listopada.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Carat z kampanią dla Mięsnej Paczki
Rusz kampania Mięsnej Paczki

Celem kampanii jest dotarcie do nowych konsumentów oraz utożsamienie Mięsnej Paczki z ekologicznym mięsem dostarczanym pod drzwi.

Kampania pod hasłem "Mięsko. Naturalnie" obejmuje szeroki miks kanałów: od telewizji (kampania spotowa oraz lokowania w programach "Halo Tu Polsat" i "Dzień Dobry TVN") przez kina sieci Helios i digital postery po ekspozycje DOOH w największych galeriach handlowych w Polsce. Uzupełniają je interaktywne działania w taksówkach.

Nie zabraknie również działań w radiu. W ramach współpracy z Antyradiem rusza konkurs redakcyjny pt. "Rzucamy mięsem" wsparty mini audycjami i kampanią spotową w stacjach radiowych Agory.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]