Carat z kampanią dla Mięsnej Paczki

Dom mediowy Carat (dentsu Polska) realizuje kampanię promocyjną dla Mięsnej Paczki. To pierwsza współpraca tej agencji z marką, a działania potrwają do końca listopada.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Carat z kampanią dla Mięsnej Paczki
Rusz kampania Mięsnej Paczki

Celem kampanii jest dotarcie do nowych konsumentów oraz utożsamienie Mięsnej Paczki z ekologicznym mięsem dostarczanym pod drzwi.

Kampania pod hasłem "Mięsko. Naturalnie" obejmuje szeroki miks kanałów: od telewizji (kampania spotowa oraz lokowania w programach "Halo Tu Polsat" i "Dzień Dobry TVN") przez kina sieci Helios i digital postery po ekspozycje DOOH w największych galeriach handlowych w Polsce. Uzupełniają je interaktywne działania w taksówkach.

Nie zabraknie również działań w radiu. W ramach współpracy z Antyradiem rusza konkurs redakcyjny pt. "Rzucamy mięsem" wsparty mini audycjami i kampanią spotową w stacjach radiowych Agory.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media