W marcu w TVP najdroższe towarzyskie mecze piłkarskie, „M jak miłość” i skoki narciarskie w Oslo

W cenniku reklamowym TVP na marzec br. w niektórych pasmach ceny reklam są wyższe, a w innych niższe w porównaniu do marca ub.r. Najwięcej kosztują spoty przy towarzyskich meczach piłkarskich Polaków z Nigerią i Koreą Południową, przy serialu „M jak miłość” oraz w trakcie relacji skoków narciarskich z Oslo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W marcu w TVP najdroższe towarzyskie mecze piłkarskie, „M jak miłość” i skoki narciarskie w Oslo
siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

Towarzyskie spotkanie polskich piłkarzy z Nigerią TVP1 pokaże 23 marca, a z Koreą Płd – 27 marca. W obu przypadkach ceny reklam są jednakowe – najdroższa reklama przy tych transmisjach została wyceniona na 124,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). Biuro Reklamy TVP będzie dodatkowo sprzedawac czas reklamowych w blokach przy tych relacjach w drodze licytacji w późniejszym okresie.

Telewizyjna Jedynka w marcu będzie również transmitować zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz 1/8 finałów Ligi Mistrzów.

Zainteresowani blokami reklamowymi przy skokach narciarskich marketerzy najwięcej zapłacą przy zawodach w Oslo 10 marca – spot wyceniono na 79 tys. zł. Przy pozostałych relacjach ceny wynoszą od 46 do 51,5 tys. zł.

Z kolei na emisję filmu reklamowego przy transmisji rozgrywek Ligi Mistrzów trzeba maksymalnie przeznaczyć 50,4 tys. zł (przy tych transmisjach również zaplanowano sprzedaż czasu antenowego w drodze licytacji).

3 marca wieczorem widzowie TVP1 będą oglądać Krajowe Eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji – najdroższy spot w tym paśmie kosztuje 32,4 tys. zł.

Spośród seriali TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest nadawana w niedzielne wieczory „Blondynka” - reklama wtedy kosztuje 41 tys. zł. Taką samą cenę zachowano dla serialu „Wojenne dziewczyny”, który zagości na antenie TVP1 w ostatnią niedzielę marca.

Cena spotu przy „Ojcu Mateuszu” to wydatek rzędu 28,6 tys. zł (w ub.r. 29,8 tys. zł), a przy sobotnim serialu „Komisarz Alex” - 29,5 tys. zł (przed rokiem było to 20,4 tys. zł).

Za reklamę przy „Koronie Królów” trzeba zapłacić 22,2 tys. zł – czyli 3,7 tys. zł więcej niż w lutym br. W piątki, w porze tego serialu TVP1 pokaże nową produkcję „Leśniczówka” - spot przy niej wyceniono na maksymalnie 17,1 tys. zł.

W marcu telewizyjna Jedynka będzie emitować w dni powszednie, po godz. 20 program „Alarm!” - zainteresowani reklamą przy nim marketerzy muszą liczyć się z wydatkiem rzędu od 24,4 do 29,4 tys. zł.

Ceny spotów przy wieczornych „Wiadomościach” wynoszą: w dni powszednie maksymalnie 38,6 tys. zł (w ub.r. 16,8 tys. zł), a w niedziele -  34,3 tys. zł (przed rokiem 48,4 tys. zł).

Spoty przy serwisie sportowym wyceniono na 33,2 tys. zł w dni robocze i 47,2 tys. zł w niedzielny wieczór. W marcu ub.r. było to odpowiednio: 34,7 i 46,7 tys. zł.

Z kolei za reklamę przy prognozie pogody trzeba zapłacić od 31,4 do 37,1 tys. zł od poniedziałku do piątku oraz 50,4 tys. zł w niedziele. W ub.r. było to odpowiednio 27,8 tys. zł i 44,9 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztuje emisja filmu reklamowego przy serialu „M jak miłość” - do 81,5 tys. zł (wobec 62,5 tys. zł przed rokiem). Reklama przy „Barwach szczęścia” kosztuje maksymalnie 60,6 tys. zł (w ub.r. 53,4 tys. zł).

Zainteresowani emisją filmu reklamowego przy „Na dobre i na złe” zapłacą 50,.4 tys. zł, czyli 800 zł więcej niż rok temu, zaś przy „Na sygnale” - 39,2 tys. zł, czyli 600 zł więcej niż przed rokiem.

W marcu na antenę TVP2 wracają premierowe odcinki piątkowych seriali „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”. Emisja reklamy przy pierwszej produkcji to wydatek rzędu 31 tys. zł (w ub.r. 25,9 tys. zł), a przy drugiej -  28 tys. zł.

Z początkiem marca TVP2 zacznie też w sobotnie wieczory emisję nowych odcinków programu „Kocham Cię Polsko” - reklamy przy nich wyceniono na 24,2 tys. zł, co oznacza wzrost ceny o 8,7 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy ogłosiło cennik reklamowy na marzec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"