Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-11-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Moc rabatów dla klientów PGE Obrót



PGE Obrót razem z 50 partnerami przygotowała zniżki dla klientów w popularnych sklepach. Akcja rabatowa jest częścią świątecznej odsłony kampanii Spółki pod hasłem „Prąd jest lepszy z dodatkami”.

Największa grupa energetyczna w Polsce prowadzi kampanię pokazującą, że prąd, jak wszystko w życiu może być lepszy z dodatkami. Dlatego z okazji świąt oprócz prądu w stałej cenie wraz z usługami dodatkowymi, PGE przygotowała jeszcze jedną niespodziankę, kupony zniżkowe do popularnych sklepów.

Warunkiem skorzystania z tych promocji jest zrealizowanie jednego z trzech elementów: zakup oferty PGE, korzystanie z elektronicznego Biura Obsługi Klienta lub wyrażenie zgody na otrzymywanie e-faktury. Regulamin i szczegóły akcji, która potrwa do 10 grudnia znajdują się na stronie www.zapewniamyenergie.pl .

Kupony rabatowe klienci otrzymają w stacjonarnych Biurach Obsługi Klientem albo w formie linku do pobrania przesłanym mailem lub smsem. Użytkownicy PGE eBOK mogą sami wygenerować sobie ten kod.

Zakupy z wykorzystaniem kodów rabatowych od PGE można zrobić m.in. w sklepach: 5.10.15, Bartek, Duka, Gino Rossi, Intersport, New Balance, Puccini, Top Secret, Wittchen, Świat Zabawek, Pako Lorente, Pawo, Bytom.

Częścią kampanii „Prąd jest lepszy z dodatkami” są również dwa spoty telewizyjne informujące o rabatach i usługach dodatkowych do stałej ceny energii, a także działania promocyjne prowadzone w kinach. Za te elementy kampanii odpowiada PGE SA.

Oprócz telewizji, akcja prowadzona jest w radio, prasie, internecie oraz poprzez reklamę zewnętrzną.



PGE Obrót
press box





Słowa kluczowe:PGE Obrót

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ