Wsparcie sprzedaży nigdy nie było tak proste

Pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania Edenred kierowana do firm, które chcą wspierać swoją sprzedaż przy wykorzystaniu skutecznych narzędzi motywacyjnych i lojalnościowych. Głównym celem działań jest uświadomienie firmom, że bezpośrednie działania wspierające sprzedaż są bardziej efektywne pod względem czasu i ponoszonych nakładów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Budowanie lojalności na rynku konkurencyjnym to ogromne wyzwanie. Praktyka pokazuje, że skuteczniejsze od tradycyjnych mediów są rozwiązania z zakresu BTL, czyli te, które pozwalają na bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej. Należą do nich programy wsparcia sprzedaży. Pozwalają realizować założone cele sprzedażowe i marketingowe przy znacznie mniejszym budżecie. „Celem kampanii jest pokazanie, że programy wsparcia sprzedaży, które oferuje Edenred, są nie tylko efektywne, ale przede wszystkim proste i angażujące grupę docelową. W zależności od tego jakie są cele firmy, ustalamy strategię w zakresie budowy lojalności i utrzymania klienta. We współpracy kierujemy się maksymą „Think different & Make different" oraz niesztampowym myśleniem. Wiemy jak zorganizować program lojalnościowy i wsparcia sprzedaży, aby podbił serca tych, do których jest kierowany. Sercem programów są nagrody, muszą być zaskakujące i spełniać marzenia. Najbardziej sprawdzają się nagrody w postaci przedpłaconych kart premiowych, ponieważ dają natychmiastową i gwarantowaną gratyfikację” – komentuje Mariusz Cichy, Dyrektor Sprzedaży w kategorii programy lojalnościowe w Edenred. „W Edenred stawiamy na nowoczesność i nową jakość w obsłudze, wytyczamy trendy i standardy zapewniając najwyższy poziom obsługi w marketingu lojalnościowym” – dodaje.

W działania promocyjne kampanii zaangażowane są agencje: San Markos i CubeGroup.

Więcej o marketingu lojalnościowym Edenred: lojalnosc.edenred.pl

Edenred jest światowym liderem w usługach przedpłaconych oraz największym wydawcą kart przedpłaconych w Polsce. Współpraca z Edenred to m.in. stałe wsparcie i otrzymywanie na bieżąco informacji zwrotnej dotyczącej mierników efektywności. Wyróżnia nas wiedza branżowa i operacyjna, dlatego wraz z marką Global Rewards® dostarczamy bezkonkurencyjne rozwiązania oraz niezawodny serwis w obszarach wsparcia sprzedaży, motywacji i budowania lojalności na rynkach B2B i B2C. Edenred służy nie tylko 50-letnim doświadczeniem, ale także wiedzą i know-how oraz zespołem specjalistów. Ważna jest dla nas rzetelność i szybkość świadczonych usług, a także sprostanie niestandardowym oczekiwaniom klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje