Cezary Pazura i Michał Koterski w nowej kampanii PKO Banku Polskiego

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa, promująca przeniesienie konta do PKO Banku Polskiego. Jej bohaterami są aktorzy - Cezary Pazura i Michał Koterski.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Cezary Pazura i Michał Koterski w nowej kampanii PKO Banku Polskiego
Nowe gwiazdy reklamują PKO BP

W nowych spotach, których akcja ponownie toczy się w PKO Rotundzie, Cezary Pazura i Michał Koterski przekonują nowych klientów do korzyści, jakie daje przeniesienie konta do PKO Banku Polskiego.

Nowe reklamy PKO BP 

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz internecie i potrwają do 30 listopada.

- Chcemy, żeby PKO Bank Polski kojarzył się z prostotą, wygodą i spokojem, dlatego w kampanii pokazujemy, że zmiana banku to żadna filozofia. Do tego znani i lubiani aktorzy z humorem udowadniają, że przeniesienie konta jest proste. To nasz sposób, by pokazać, że jesteśmy bankiem dla każdego. Kampania jest kolejną odsłoną naszej nowej ofensywy marketingowej, którą prowadzimy od czerwca – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.

Kultowe sceny polskiego kina

W spotach nie zabrakło odniesień do kultowych scen polskiego kina. Cezary Pazura w humorystyczny sposób sugeruje Markowi Koterskiemu, że nie powtórzy czasownika "to be", co jest nawiązaniem do słynnego dialogu z polskiej kinematografii.

Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Warsaw i domem mediowym Havas Media Poland.

Koterski i Pazura to kolejne gwiazdy promujące PKO BP. Wcześniej w reklamach wystąpili m.in. Sara James, Bogusław Linda i Krzysztof Ibisz.

Przenieś się do PKO Banku Polskiego!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów