Change Integrated i Equinox będą reklamować Frisco.pl

Agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Equinox zajmą się obsługę reklamową internetowego supermarketu Frisco.pl. Serwis planuje w tym roku wzmożone działania marketingowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Change Integrated będzie odpowiadać za strategię i kreację komunikacji Frisco.pl w zakresie ATL, BTL i digital, natomiast Equinox - za planowanie i zakup mediów. Frisco.pl wcześniej nie korzystało na stałe z obsługi firm reklamowych.

Zaangażowanie Change Integrated i Equinoxu wynika z tego, że po inwestycji dokonanej przez MCI Management, Frisco.pl planuje wzmożone działania marketingowe. Sklep zamierza też rozpocząć działalność w kolejnych polskich aglomeracjach (obecnie jego oferta jest dostępna tylko w Warszawie).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online