CNN powołuje się na raport przygotowany przez analityka Gene'a Munstera z firmy Piper Jaffray. Munster uważa, że takie rozwiązanie miałoby szanse znacznie zwiększyć marketingowy potencjał serwisu społecznościowego.
- Przycisk „Chcę to!”, możliwość powiedzenia znajomym o produktach które nas interesują, dałby Facebookowi dostęp do danych, które Google uzyskuje dzięki wynikom wyszukiwania związanym z zakupami. - twierdzi Munster w swoim raporcie.
Informacje o tym, że Facebook może planować wprowadzenie nowego przycisku pojawiły się już pod koniec czerwca. Wówczas programista Tom Waddington zauważył że w kodzie strony pojawił się tag „< fb:wants >”. Zostało to odczytane jako sugestia, że największy serwis społecznościowy świata zamierza wkrótce uruchomić nową funkcję.

Pojawienie się stricte marketingowej alternatywy dla „Lubię to!” mogłoby też być odpowiedzią Facebooka na pojawiające się od niedawna informacje o tym, że rzeczywista wartość liczby Like'ów jest mniejsza niż przypuszczano.











