Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak w kampanii Cheetos

"Fashionista" to tytuł nowej kampanii marki chrupków Cheetos, w ramach której influencerzy wcielą się w projektantów i specjalistów od własnoręcznych wyrobów modowych. Akcję przygotowały VML Poland oraz Sputnik Studio.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak w kampanii Cheetos

W akcji "Fashionista" udział biorą influencerzy - Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak. Zadaniem każdego z nich jest przygotowanie wyjątkowego ubrania z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, które są już dostępne w sklepach.

Internetowi twórcy pokażą efekty swojej pracy w filmach na swoich kanałach na YouTube. W internecie jest już pierwszy materiał z cyklu - Zuzanna Borucka przygotowała na nim oryginalną kurtkę jeansową dla swojego brata.

W kolejnych filmach Adrianna Skon stworzy koszulkę dla mamy, a Naruciak podejmie próbę wykonania oryginalnej bluzy, również dla swojej mamy.

Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Zdjęcia i produkcję filmową przygotowano we współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych