Cheetos promuje chrupki w kształcie wąsów

Agencja VML oraz dom mediowy OMD odpowiadają za nową kampanię reklamową imitowanej edycji paczek Cheetos Mustache z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na akcję składa się kilka aktywności. Jedną z nich jest 15-sekundowy spot do emisji w telewizji. Jego bohaterem jest Tadeusz, tata dwójki dzieci, którego wąsy były inspiracją do stworzenia kształtu chrupek.

Oprócz tego przygotowano kilkusekundowy spot informujący o nowości w portfolio Cheetos.

Oprócz spotu przygotowano specjalne filtry na Facebooku oraz Snapchacie, z gepardem Chesterem.  Użytkownicy włączający ten filtr mogą zrobić selfie zainspirowane kształtami ulubionych chrupek. Zaplanowano również współpracę z influencerami. Do kampanii zaangażowano duety twórców internetowych: Naruciak i Unboxall, Smav i Dominik Rupiński oraz Sylwia Lipka i Dominik Łupicki.

Za strategię, koncept kreatywny, adaptację spotów i współpracę z influencerami przy kampanii odpowiada VML Poland. Agencja przygotowała także bumpery oraz dedykowane filtry, które są już dostępne na Facebooku oraz Snapchacie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"