Chińczycy przegonili Amerykanów pod względem korzystania z Web 2.0

Chińscy internauci o wiele szybciej przyswajają sobie narzędzia iserwisy w stylu Web 2.0 od swoich amerykańskich odpowiedników.

km
km
Udostępnij artykuł:

Treści generowane przez użytkowników (tzw. user-generatedcontent - UGC), takie jak opinie na temat produktów, wpisy nablogach, forach czy listach dyskusyjnych, wpływają na 58 procentdecyzji o zakupach podejmowanych w Chinach, w porównaniu dozaledwie 19 procent w USA - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na raport firmy badawczej Netpop.

47 procent chińskich internautów z szerokopasmowym dostępem dosieci umieszcza komentarze na blogach, czatach, listachdyskusyjnych lub forach. W przypadku Amerykanów z szybkim dostępemdo Internetu, wskaźnik ten wynosi 28 procent.

Z badania Netpop wynika także, że statystyczny mieszkaniec Chinposiadający szerokopasmowe łącze internetowe, ma 32 lata - o 10mniej niż jego odpowiednik za oceanem. Z kolei 75 procent chińskichinternautów loguje się do sieci w pracy, w porównaniu do 41 procentAmerykanów.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji