Chiński gigant wchodzi do Polski z telewizorami. Trzy gwiazdy w reklamach

Chiński koncern Haier wprowadza na polski rynek swoje telewizory Smart TV. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem "Najwyższa jakość przeżyć" z udziałem Kuby Wojewódzkiego, Krzysztofa Hołowczyca i Krzysztofa Zalewskiego.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Chiński gigant wchodzi do Polski z telewizorami. Trzy gwiazdy w reklamach
Kadr z reklamy telewizorów Haier

Haier do tej pory był obecny w Polsce przede wszystkim z ofertą urządzeń AGD. – Wierzymy, że polscy konsumenci zasługują na sprzęty gwarantujące wyjątkową jakość domowych doświadczeń. Poszerzając naszą ofertę o telewizory, oferujemy produkty proste w obsłudze, komfortowe i odpowiadające na realne potrzeby domowników – wylicza w komunikacie prasowym Andrzej Sobolczyk, marketing manager w Haier Polska odpowiadający za Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę.

– Jednocześnie, wchodząc w nową kategorię, rozwijamy konsekwentnie filozofię inteligentnego domu, przenosząc ją do świata rozrywki i otwierając drzwi do jeszcze bardziej interaktywnych doświadczeń – dodaje.

Firma podkreśla, że jej telewizory Smart TV, w zależności od serii, wyróżniają się kinową jakością obrazu, nasyconymi kolorami i kontrastem dzięki technologiom QLED, MiniLED i LED. Są wyposażone w immersyjny system audio nowej generacji i system Google TV.

Te walory są eksponowane w kampanii reklamowej pod hasłem "Najwyższa jakość przeżyć". Występują w niej Kuba Wojewódzki, Krzysztof Hołowczyc i Krzysztof Zalewski.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet (m.in. social media).

Za przygotowanie strategii, idei kreatywnej, kampanii SEA oraz wsparcie w płatnych social mediach odpowiada agencja ForumUP. Realizacją działań PR i influencer marketingiem zajmuje się Flywheel Public Relations, za strategię social media na profilach marki odpowiada Brand Kolektyw, a za zakup czasu reklamowego w telewizji – agencja StarMedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?