Haier do tej pory był obecny w Polsce przede wszystkim z ofertą urządzeń AGD. – Wierzymy, że polscy konsumenci zasługują na sprzęty gwarantujące wyjątkową jakość domowych doświadczeń. Poszerzając naszą ofertę o telewizory, oferujemy produkty proste w obsłudze, komfortowe i odpowiadające na realne potrzeby domowników – wylicza w komunikacie prasowym Andrzej Sobolczyk, marketing manager w Haier Polska odpowiadający za Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę.
– Jednocześnie, wchodząc w nową kategorię, rozwijamy konsekwentnie filozofię inteligentnego domu, przenosząc ją do świata rozrywki i otwierając drzwi do jeszcze bardziej interaktywnych doświadczeń – dodaje.
Firma podkreśla, że jej telewizory Smart TV, w zależności od serii, wyróżniają się kinową jakością obrazu, nasyconymi kolorami i kontrastem dzięki technologiom QLED, MiniLED i LED. Są wyposażone w immersyjny system audio nowej generacji i system Google TV.

Te walory są eksponowane w kampanii reklamowej pod hasłem "Najwyższa jakość przeżyć". Występują w niej Kuba Wojewódzki, Krzysztof Hołowczyc i Krzysztof Zalewski.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet (m.in. social media).
Za przygotowanie strategii, idei kreatywnej, kampanii SEA oraz wsparcie w płatnych social mediach odpowiada agencja ForumUP. Realizacją działań PR i influencer marketingiem zajmuje się Flywheel Public Relations, za strategię social media na profilach marki odpowiada Brand Kolektyw, a za zakup czasu reklamowego w telewizji – agencja StarMedia.











