Chip.pl już nie w sieci Ad Total, ale w ARBOinteractive

Firma ARBOinteractive odpowiadać będzie za sprzedaż reklam w internetowych serwisach komputerowych chip.pl i gambler.pl. Z początkiem sierpnia wydawca tych witryn, spółka Hubert Burda Media Polska, podpisała umowę z tą siecią reklamową.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotychas reklamy na chip.pl i gambler.pl sprzedawała konkurencyjna firma AdTotal. - Skończyła nam się umowa z AdTotal. Dokonaliśmy przeglądu ofert i wybraliśmy ARBOinteractive - mówi nam Michał Helman, dyrektor wydawniczy w Burdzie.

Cześć reklam w obu serwisach sprzedawana jest także samodzielnie przez dział reklamy Burdy.

W maju br. witryna Chip.pl miała 583 tys. unikalnych użytkowników (dane z badania Megapanel PBI/Gemius, więcej o popularności serwisów komputerowych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały