"Ci od jabłek" hasłem kampanii Braci Sadowników

Marka soków Bracia Sadownicy rusza z nową kampanią pod hasłem "Ci od jabłek", w której podkreśla autentyczność i miłość do jabłek.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Ci od jabłek" hasłem kampanii Braci Sadowników
Nowa kampania Braci Sadowników

Kampania ma skłonić odbiorców do refleksji nad prostotą i jakością produktów. Bracia Sadownicy pokazują w niej, że miłość do jabłek i autentyczność mogą być skuteczną strategią marketingową, która przyciąga uwagę i buduje zaufanie klientów

Maria Zimnoch, art directorka z agencji Kierunek Kreatywny, podkreśla, że celem kampanii było wyróżnienie marki poprzez mocny produkt i wyraziste copy.

Działania prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i Szczecinie. W październiku kampania rozszerzy się na Gdynię, Wrocław, Poznań i Bielsko-Białą. Agencja Kierunek Kreatywny odpowiada za strategię i kreację, a sesję fotograficzną zrealizowało Kul Kul Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą