CKM

Wystartował odświeżony Ckm.pl. Chce promować początkujących influencerów

Wystartował odświeżony Ckm.pl. Chce promować początkujących influencerów

Serwis Ckm.pl zyska nowe życie. "Planujemy być w czołówce”

Serwis Ckm.pl zyska nowe życie. "Planujemy być w czołówce”

Serwisy dla mężczyzn: sekcja Onetu wyprzedziła dział Interii, w dół WP Facet i dadhero

Serwisy dla mężczyzn: sekcja Onetu wyprzedziła dział Interii, w dół WP Facet i dadhero

„Logo” promuje się hasłem „już nie kupisz ‘Playboya’ ani ‘CKM’”

„Logo” promuje się hasłem „już nie kupisz ‘Playboya’ ani ‘CKM’”

Bijan Khezri, szef Marquard Media: Model biznesowy skoncentrowany na druku jest skończony

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie

Marquard Media Polska rezygnuje z wszystkich magazynów i zwalnia 70 proc. pracowników. Koniec „Cosmopolitan”, „Playboya” czy „Joy”

Marquard Media Polska rezygnuje z wszystkich magazynów i zwalnia 70 proc. pracowników. Koniec „Cosmopolitan”, „Playboya” czy „Joy”

„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” zyskało najwięcej

Onet i Interia z najpopularniejszymi serwisami dla mężczyzn, MensHealth.pl przed Logo24.pl i CKM.pl

Onet i Interia z najpopularniejszymi serwisami dla mężczyzn, MensHealth.pl przed Logo24.pl i CKM.pl

„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, tylko „Logo” na plusie

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Robert Ziębiński na czele redakcji „Playboya”, a Mateusz Zieliński - „CKM”
Robert Ziębiński na czele redakcji „Playboya”, a Mateusz Zieliński - „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w sierpniu, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I półroczu wśród pism męskich
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w maju
Onet z najpopularniejszym serwisem dla mężczyzn. W górę Interia, w dół WP, Logo24.pl przed CKM.pl i Menshealth.pl
Onet z najpopularniejszym serwisem dla mężczyzn. W górę Interia, w dół WP, Logo24.pl przed CKM.pl i Menshealth.pl
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie pisma na minusie
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
„CKM”: nowym układ treści i logo, więcej stron, strefa premium w serwisie internetowym
„CKM”: nowym układ treści i logo, więcej stron, strefa premium w serwisie internetowym
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”
Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół
Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół
Styczniowy „CKM” z kodem zniżkowym do 900 restauracji. Na okładce Anna Matysiak
Styczniowy „CKM” z kodem zniżkowym do 900 restauracji. Na okładce Anna Matysiak
„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej
„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, „Playboy” stracił najwięcej
Wszystkie pisma męskie na minusie po I półroczu. „CKM” straciło najwięcej
Wszystkie pisma męskie na minusie po I półroczu. „CKM” straciło najwięcej
„CKM” o 73 proc. w dół, „Playboy” - o 47 proc. Dane o sprzedaży pism męskich od 2005 roku
„CKM” o 73 proc. w dół, „Playboy” - o 47 proc. Dane o sprzedaży pism męskich od 2005 roku
Klaudia Wiśniowska, pogodynka Superstacji na okładce wrześniowego „CKM”
Klaudia Wiśniowska, pogodynka Superstacji na okładce wrześniowego „CKM”
Marquard Media Polska przenosi dystrybucję pism do Ringier Axel Springer Polska
Marquard Media Polska przenosi dystrybucję pism do Ringier Axel Springer Polska
Niekryty Krytyk felietonistą „CKM”. Ola Ciupa na okładce
Niekryty Krytyk felietonistą „CKM”. Ola Ciupa na okładce
Spada sprzedaż prasy męskiej. „Logo” traci najwięcej
Spada sprzedaż prasy męskiej. „Logo” traci najwięcej
Marquard przez pół roku przeprasza modelki z „CKM” i płaci im 160 tys. zł za „sfabrykowany, zniesławiający wywiad”
Marquard przez pół roku przeprasza modelki z „CKM” i płaci im 160 tys. zł za „sfabrykowany, zniesławiający wywiad”
Marquard bez dyrektora wydawniczego pism męskich. Odchodzi Piotr Gontowski
Marquard bez dyrektora wydawniczego pism męskich. Odchodzi Piotr Gontowski
„Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „CKM” i „Logo” tracą czytelników
„Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”
Spadła sprzedaż pism męskich. „Logo” wyprzedziło „CKM”
Spadła sprzedaż pism męskich. „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół