Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 59 709 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku zwiększyła się ona o 0,64 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 5,03 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 44 653 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 15,24 proc. do 38 112 egz.
Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,10 proc. i ostatecznie wyniósł 30 247 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 roku wyniosła 27 993 egz., po spadku o 7,93 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 44,75 proc. do poziomu 15 956 egz.
We wrześniu 2013 roku także liderem był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2012 roku zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,65 proc. i wyniosła 66 576 egz.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (43 774 egz.; wzrost o 4,14 proc.). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Logo” - było to 26,34 proc.











