“CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla mężczyzn w kwietniu br. Tytuł ten zanotował także największy wzrost sprzedaży. Na przeciwnym biegunie znalazło się “Logo”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska) w kwietniu br. wyniosło 72 782 egz. i było o 15 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to zanotowało najwyższy wzrost w rankingu.

Drugą lokatę zajął magazyn „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który rozszedł się w ilości 62  453 egz., notując wzrost wynoszący 3,1 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego rozpowszechnianie płatne razem w czwartym miesiącu 2010 roku w porównaniu do kwietnia 2009 roku spadło o 7,1 proc. i wyniosło 53 878 egz. Był to najwyższy spadek w zestawieniu.

Wzrost zanotował  magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik w kwietniu br. to 40 576 egz., czyli o 4 proc. więcej niż rok temu. 

Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca br. widać, że największy wzrost, wynoszący 25,1 proc., rozpowszechniania płatnego razem zanotował „CKM”, zaś największy spadek (o 26,4 proc.) dotknął miesięcznika ”Playboy”. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii