Z tegorocznego podsumowania YouTube Ads Leaderboard wynika, że dziesięć najpopularniejszych w br. reklam zanotowało łącznie na YouTubie ok. 470 mln wyświetleń, podczas gdy w roku ubiegłym było to 425 mln. Blisko dwie trzecie z tegorocznych odsłon miało miejsce na urządzeniach mobilnych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/abstrachuje-tv-stuu-sarsa-i-gang-albanii-z-polskimi-hitami-na-youtubie-ponad-miliard-odtworzen-see-you-again-top-40 ##
Ranking uwzględnia tylko klipy oznaczone na YouTubie jako reklamy. Pod uwagę wzięto wszystkie wyświetlenia (zarówno płatne, jak i organiczne) oraz to, jaka część widzów obejrzała spoty w całości.
1. Clash of Clans: Revenge - 85 mln odsłonAgencja: Barton F. Graf, USA

2. Hyundai: A message to space - 69,8 mln odsłonAgencje: Innocean Worldwide
3. The Ad Council: Love has no labels - 55,4 mln odsłonAgencje: R/GA

4. Boom Beach: Speech – 49,4 mln odsłonagencje: Borton F. Graf, USA
5. Adidas: Unfollow feat. Leo Messi - 43,3 mln odsłonAgencje: 72andSunny, Carat

6. Always: #LikeAGirl – Unstoppable - 38,1 mln odsłonAgencje: Leo Burnett, Starcom Mediavest Group
7. Durex: #Connect - 37,5 mln odsłonAgencje: Havas, Google, RB Global Media

8. Samsung Galaxy S6 and S6 edge: Official Introduction - 33,7 mln odsłonAgencje: Big Spaceship, Starcom Mediavest Group
9. Fanpage.it: „Slap her” - children's reactions – 31,2 mln odsłonagencje: b.d.

10. Budweiser: „ Lost Dog” - 30,4 mln odsłonagencje: Anomaly, MediaCom











