„Clash of Clans”, Adidas, Always, Samsung i Budweiser w top 10 najpopularniejszych reklam w tym roku na YouTubie (wideo)

Reklama firmy Supercell z Liamem Neesonem, promująca grę „Clash of Clans”, miała najwięcej odsłon w serwisie YouTube w 2015 roku. W czołówce znalazły się też m.in. spoty takich marek jak Adidas, Hyundai, Always, Samsung i Budweiser.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Z tegorocznego podsumowania YouTube Ads Leaderboard wynika, że dziesięć najpopularniejszych w br. reklam zanotowało łącznie na YouTubie ok. 470 mln wyświetleń, podczas gdy w roku ubiegłym było to 425 mln. Blisko dwie trzecie z tegorocznych odsłon miało miejsce na urządzeniach mobilnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/abstrachuje-tv-stuu-sarsa-i-gang-albanii-z-polskimi-hitami-na-youtubie-ponad-miliard-odtworzen-see-you-again-top-40 ##

Ranking uwzględnia tylko klipy oznaczone na YouTubie jako reklamy. Pod uwagę wzięto wszystkie wyświetlenia (zarówno płatne, jak i organiczne) oraz to, jaka część widzów obejrzała spoty w całości.

1.    Clash of Clans: Revenge - 85 mln odsłonAgencja: Barton F. Graf, USA

2.    Hyundai: A message to space - 69,8 mln odsłonAgencje: Innocean Worldwide

3.    The Ad Council: Love has no labels - 55,4 mln odsłonAgencje: R/GA

4.    Boom Beach: Speech – 49,4 mln odsłonagencje: Borton F. Graf, USA

5.    Adidas: Unfollow feat. Leo Messi - 43,3 mln odsłonAgencje: 72andSunny, Carat

6.    Always: #LikeAGirl – Unstoppable - 38,1 mln odsłonAgencje: Leo Burnett, Starcom Mediavest Group

7.    Durex: #Connect - 37,5 mln odsłonAgencje: Havas, Google, RB Global Media

8.    Samsung Galaxy S6 and S6 edge: Official Introduction - 33,7 mln odsłonAgencje: Big Spaceship, Starcom Mediavest Group

9.    Fanpage.it: „Slap her” - children's reactions – 31,2 mln odsłonagencje: b.d.

10.    Budweiser: „ Lost Dog” - 30,4 mln odsłonagencje: Anomaly, MediaCom

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela