Sieć 100 dodatkowych nowych powierzchni citylightów i digitali Clear Channel pojawi się w prestiżowych punktach aglomeracji i głównych ciągach komunikacyjnych Gdańska. Mają zagwarantować optymalny zasięg i dotarcie do szerokiej widowni, zarówno pieszych, kierowców, jak i pasażerów komunikacji miejskiej.
Clear Channel zapewnia, że jego nowe nośniki zostaną zbudowane zgodnie z wszelkimi przepisami Uchwały Krajobrazowej. Nowe powierzchnie reklamowe to uzupełnienie dotychczasowej oferty dostępnej w portfolio firmy w Trójmieście, gdzie Clear Channel jest obecny od blisko 20 lat.
- Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli zaproponować naszym klientom z Trójmiasta nowe nośniki w atrakcyjnych lokalizacjach, dzięki którym zwiększą oni dotarcie swoich kampanii i będą prowadzić jeszcze skuteczniejsze działania reklamowe. Nasza oferta to kolejny krok w rozwoju tego segmentu reklamy zewnętrznej i poszerzania swojego zasięgu na rynku – podkreśla Dariusz Janczewski, CEO Clear Channel Poland.












