W oficjalnym komunikacie nie podano kwoty, za jaką Cloud Technologies przejęła Audience Network. Zaznaczono jednak, że agencja będzie nadal działać pod dotychczasową marką, a szefem firmy pozostanie jej założyciel Grzegorz Kosiński.
Cloud Technologies jest znana na rynku przede wszystkim jako hurtownia danych, największe tego typu przedsiębiorstwo w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zajmuje się przetwarzaniem informacji pochodzących z ponad 0,5 mln stron internetowych, a następnie udostępnianiem tych danych klientom - domom mediowym czy agencjom.
Przejęcie Audience Network - agencji zajmującej się audience targetingiem (reklamami kierowanymi do konkretnych grup internautów) - ma poszerzyć pole działania dla Cloud Technologies. Firma ma się stać nie tylko dostawcą informacji, ale zaoferować także usługi doradcze.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-i-polowie-br-1-45-mld-zl-na-reklamy-w-polskim-internecie-display-i-sem-dalej-dominuja-potroily-sie-wydatki-w-mobile-u ##
- Nie chcemy wprowadzać żadnych zmian w strukturze ani strategii Audience Network, bo firma bardzo dobrze radzi sobie na rynku - wyjaśnia Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies. - Łączymy siły, by lepiej obsługiwać klientów. Dzięki przejęciu Audience Network możemy nie tylko udostępnić dane o zachowaniach i zainteresowaniach internautów, ale także pomóc w ich jak najlepszym wykorzystaniu.











