Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia

Marką, o której najczęściej rozmawiają Amerykanie jest Coca-Cola.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z rankingu opracowanego przez firmę Keller Fay Group,która analizowała rozmowy przeprowadzane przez 25.142 konsumentówmiędzy styczniem a sierpniem bieżącego roku - informuje serwisAdweek.

Główny rywal Coca-Coli jakim jest Pepsi znalazł się na miejscuczwartym, ustępując pola markom telekomunikacyjnym AT&T iVerizon. Pierwszą piątkę zamknęła natomiast sieć supermarketówWal-Mart.

O ile pierwszą dwudziestkę rankingu Keller Fay Group zdominowałymarki działające w branży technologicznej, telekomunikacyjnej imotoryzacyjnej, to 32 procent wszystkich rozmów dotyczyło dóbrkonsumenckich i firm działających w sektorze handlowym.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max