Coca-Cola najwartościowszą marką świata

Po raz ósmy z rzędu Coca-Cola znalazła się na czele corocznegorankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe markiświata.

km
km
Udostępnij artykuł:

W sklasyfikowanej setce rankingu 52 marki pochodzą z USA. 10 zNiemiec, 8 z Francji, 7 z Japonii, 5 ze Szwajcarii, 4 z Włoch, 3 zHolandii i Wielkiej Brytanii, po 2 z Korei Południowej, Szwecji iKanady, a po 1 z Finlandii i Hiszpanii - informuje serwis BrandRepublic.

Po raz pierwszy w czołowej dziesiątce zadebiutowało Google. Wporównaniu z rokiem ubiegłym najwyższy skok w górę rankinguzanotowały marki Amazon.com, Zara oraz Nintendo, a najbardziej wdół poleciały Merrill Lynch, Citi i Morgan Stanley.

Pierwsza dziesiątka rankingu Best Global Brands 2008 przedstawiasię następująco (w nawiasach szacowana wartość marek w miliardachdolarów):

1. Coca-Cola (66,7)2. IBM (59)3. Microsoft (59)4. GE (53,1)5. Nokia (35,9)6. Toyota (34)7. Intel (32,3)8. McDonald's (31)9. Disney (29,2)10. Google (25,6)

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+