„Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”, to wielowątkowa opowieść Coca-Coli o losach barwnych postaci, których spotkania związane są ze Świętami. Głównym motywem serialu są losy miłości Szymona i Joanny, w role których wcielili się Dawid Ogrodnik oraz Marta Żmuda Trzebiatowska.
Akcja serialu toczy się w dwóch perspektywach czasowych – 2005 i 2021 roku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-nowe-logo-hug-real-magic-one-coke-away-from-each-othe ##
Fronczewski, Stenka, Kostera w serialu podcastowym Coca-Coli
Komediowy wątek opowieści tworzą działania trójki gangsterów, granych przez Cezarego Pazurę, Sebastiana Stankiewicza i Rafała Zawieruchę, którzy usiłują przejąć zakład zegarmistrzowski prowadzony w Sopocie przez ojca Szymona, w rolę którego wcielił się Piotr Fronczewski.
Plejadę gwiazd serialu uzupełniają: Danuta Stenka, Karolina Bacia, Joanna Kuberska, Wiktoria Gorodeckaja, Ewa Kania Grochowska, Marek Barbasiewicz, Sławomir Pacek, Krzysztof Wakuliński, Kuba Strach, a także znana youtuberka i influencerka Julia Kostera. Narratorem całej historii jest Maciej Gudowski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prawdziwa-magia-coca-cola-cezary-pazura-reklama-swiateczna-real-magic ##
Za scenariusz i reżyserię podcastu odpowiada Wojciech Kukuła, zaś muzykę do serialu stworzył Daniel Spaleniak, kompozytor i producent znany m.in. z oprawy muzycznej do amerykańskich hitów Netflixa czy Hulu, takich jak Elementary, Ozark czy Shut Eye.
To pierwsza tego typu produkcja audio, o takiej skali, stworzona przez markę Coca-Cola. W dodatku dostępna całkowicie bezpłatnie na platformach streamingowych. Serial podcastowy jest jedną z odsłon globalnej strategii komunikacji Coca-Cola Real Magic, która ma zachęcać do szukania w sobie tego, co naprawdę magiczne.
Podcastu można posłuchać na kanałach Coca-Coli na YouTube i Spotify.
Produkcją i realizacją wideo zajął się dom produkcyjny Paradoxmedia.pl. Autorką realizacji akustycznej jest Agnieszka Szczepańczyk.

Za koncept kreatywny oraz kierownictwo produkcji odpowiadają Michał Chludziński z Inaczej Kolektyw. Obsługą komunikacji PR oraz działaniami z zakresu branded content zajęła się agencja Big Picture. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.











