Coca-Cola w nowej kampanii podkreśla różnorodność i integrację z mniejszościami seksualnymi (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła nową odsłonę kampanii pod hasłem „Taste the feeling”. Jej bohaterami jest trzyosobowa rodzina, której każdy członek jest zauroczony mężczyzną sprzątającym basen. Tym spotem marka promuje integrację z mniejszościami seksualnymi.

Udostępnij artykuł:
Coca-Cola w nowej kampanii podkreśla różnorodność i integrację z mniejszościami seksualnymi (wideo)

W ramach nowej, globalnej odsłony kampanii „Taste the feeling”, rozpoczętej w 2016 roku, a prowadzonej w ramach nowej strategii „One brand” (zakłada promocję wszystkich smaków Coca-Coli równocześnie) powstały cztery nowe spoty: „Pool Boy”, „Winda”, „Metro” i „Zamknięte oczy”.

Pierwszy film pokazuje parę rodzeństwa, które spoglądając przez okno obserwuje młodego mężczyznę sprzątającego basen. Ich wzrok jest pełen zachwytu nad nim. W tym samym momencie oboje wpadają na pomysł, by poczęstować go butelką Coca-Coli. Gdy podbiegają do niego z napojem w ręku spotykają przy mężczyźnie swoją matkę, która oprócz Coca-Coli częstuje mężczyznę również kanapką. - Spójrzmy prawdzie w oczy. Mama zawsze wie i robi wszystko lepiej od dzieci. Ta reklama przedstawia zwykłą, ludzką historię, w środku której jest Coca-Cola - mówi Rodolfo Echeverria, global vicepresident of creation&connection w Coca-Coli.

Wszystkie z czterech spotów w ramach nowej odsłony „Taste the feeling” są przygotowane tak, by opowiadać globalnie proste historie, przy minimum słów. - Im ludzie mówią mniej, tym lepiej. Oszczędzamy na słowach, bo obraz jest oczywisty - wyjaśnia Rodolfo Echeverria.

Bohaterami spotu „Winda” są z kolei gwiazdor rap i hotelowa pokojówka, którzy zacinają się razem w windzie. Ona częstuje go Coca-Colą, a on włącza muzykę i zaczynają razem tańczyć.

Film „Metro” pokazuje mężczyznę rozmawiającego przez telefon, przechodzącego obok zarabiającej śpiewem i grą na gitarze dziewczyny. Najpierw ona pije Coca-Colę z automatu, później po napój z automatu sięga on. Po wypiciu mężczyzna spogląda na dziewczynę. W kolejnej scenie widzimy dziewczynę występującą już profesjonalnie, na scenie, a mężczyznę wśród gości na tym koncercie.

Z kolei w spocie „Zamknięte oczy” widzimy sytuacje, w których ludzie często zamykają oczy - przeżywając coś w danej chwili - np. podczas pocałunku, pływania, jazdy terenówką itp.

Spot „Pool boy” ma w założeniu promować różnorodność i integracje dla społeczności LGBT, film „Winda” - ma walczyć z różnicami wynikającymi z różnic związanych z pochodzeniem i statusem społecznym. Film „Metro” mówi o odkrywaniu nowych talentów, gwiazd, a „Zamknięte oczy” - o tym, że pewne chwile, momenty w życiu lepiej celebruje się z zamkniętymi oczami. - Takie historie, jak utknięcie w windzie, rywalizacja między rodzeństwem czy poznanie się chłopaka i dziewczyny są niezwykle uniwersalne i niezwykle proste – mówi Echeverria.

Za kreację spotu „Pool Boy” odpowiada agencja Santo, „Winda” i „Metro”- McCann Madryt, „Zamknięte oczy” - Ogilvy&Mather z Meksyku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"