Coca-Cola podpisuje 3,5 letni kontrakt reklamowy z Premier League

Koncern Coca-Cola zawarł reklamową umowę z brytyjską Premier League. W ramach kontraktu producent napojów będzie promował kilka różnych swoich marek podczas meczów ligi angielskiej oraz na internetowych platformach prowadzonych przez Premier League. Dzięki umowie Coca-Cola chce poszerzyć grono odbiorców jej produktów w zróżnicowanej demograficznie grupie brytyjskich kibiców.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Według informacji podanych przez serwis Marketing Week kontrakt zawarty przez Coca-Colę i Premier League będzie trwał przez 3,5 roku i zacznie obowiązywać od początku 2019 r.

Szczegółów finansowych dotyczących umowy nie ujawniono, nie wiadomo też jakie konkretne działania reklamowe podejmie Coca-Cola w ramach kontraktu. Zapowiedziano jedynie, że będzie ona obecna jako marka zarówno na stadionach podczas rozgrywania meczów Premier League, jak i na internetowych platformach prowadzonych przez angielską ligę.

W ramach współpracy z Premier League producent napojów zamierza reklamować w Wielkiej Brytanii takie marki jak Diet Coke, Smartwater, Oasis, Fuze Tea, Schweppes, Fanta, Sprite, Lilt oraz Dr Pepper.

W rozmowach z Marketing Week przedstawiciele Coca-Coli tłumaczą, że umowa z Premier League pozwoli firmie dotrzeć z przekazem reklamowym do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców będących kibicami piłki nożnej.

Dzięki obecnej umowie Coca-Cola stanie się jednym z kilku partnerów reklamowych Premier League pośród takich marek jak Barclays, Cadbury, Nike i Carling.

Kontrakt zawarty z angielską ligą nie jest w ostatnim czasie jedyną aktywnością Coca-Coli na Wyspach Brytyjskich. W sierpniu producent ruszył tam z kampanią reklamową promującą napoje z segmentu Zero Sugar, zaś na początku września br. za kwotę 3,9 mld funtów kupił sieć kawiarni Costa Coffee.

 

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu