Coca-Cola Zero niestandardowo reklamuje się w portalachinternetowych

Na stronach głównych polskich portali internetowych prowadzona jestniestandardowa odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero "Tomożliwe!". Akcja obejmuje nakładki video imitujące oryginalnetreści stron.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nakładki reklamowe wykorzystywane w niestandardowej osłoniekampanii reklamowej Coca-Coli Zero na stronach głównych polskichportali internetowych składają się z tekstów udających oryginalnewiadomości oraz początkowo statycznych sekwencji video. Po chwiliod otworzenia serwisu animacje są kolejno odtwarzane, budująchistorię opowiadającą rozwinięcie hasła głównego akcji: "Tomożliwe!". Ta nietypowa kreacja ma być atrakcyjna wizualnie dlaodbiorców i angażować ich emocjonalnie.

Akcja jest prowadzona kolejno w portalach o2.pl (całodziennaemisja 29 czerwca), Interia.pl (30 czerwca) i Onet.pl (2lipca).

Kampanię przygotowała agencja K2 Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"